Torsdag

Josefine Morelius, 2009-01-29 17:43:07
Idag har det varit världens mest sega dag alltså, knappt något folk och vi hade inte speciellt mycket att göra om heller. Men då passade jag på att städa rullgardinshyllan och sen att göra rent spegeln. Det behövdes om man säger så. Tur att dem har mig så blir det lite ordning och reda i butiken, haha. Men fick iallafall sluta tidigare eftersom det var så dött och det var lite skönt för jag är så himla trött idag. Sov typ nio timmar inatt och det är alldeles för mycket för mig så jag blev bara ännu mer trött istället. Nu ska jag gå ut och gå en sväng med Alice, behöver lite frisk luft känner jag och såklart så behöver jag motion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0