Tröttast

Josefine Morelius, 2009-01-08 21:46:30
Ligger redan i sängen och klockan är inte ens tio, det är inte likt mig. Men det är riktigt ovant att gå upp innan sju varje morgon när man är van vid att sova till iallafall 10-11 om dagarna. Men imorgon är det fredag, faktiskt ska det bli skönt med helg. Behöver vila lite känner jag. Plus att Lets dance börjar också, jippi. Hejja Magdalena Graaf och Hasse Aro säger jag.

Idag efter jobbet hade mamma fixat pannkakor åt mig, gulligt av henne. Efter maten gick vi ut och gick syrran, jag och hunden. Himlans skönt att avsluta dagen på kan man säga. Nyss duschat och nu ligger jag i sängen och ska strax sova.

Så godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0