7 days

Josefine Morelius, 2009-07-13 06:37:33
Nu ni gott folk, nu är det ledighet i sju dagar som gäller för mig. Tror ni man är glad då när man låser dörren till skåpet i omklädningsrummet då en morgon som denna?! Jag kan meddela att man är överlycklig.

Har varit en bra natt, jobbat lagomt mycket så tiden har gått fort. Jag och Robin (också sommarjobbare) käkade popcorn när vi hade lite tid över. Våran nya traditon skulle man kunna säga, haha. 5 i morse drog iallafall en av ordinarie personal på dansband på högsta volym och började dansa runt och härrja. Hur orkar man göra något sånt klockan 5 på morgonen efter att ha jobbat i 12 timmar nästan!? Det är en bra fråga det. Men vi andra fick oss iallafall ett gott skratt.

Nej nu orkar jag knappt inte hålla ögonen öppna längre så nu är det dags att sova och senare idag blir det ju Britney.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0