Already thursday

Josefine Morelius, 2009-07-09 10:13:02
Veckan går fort, precis som jag vill att den ska. Ute regnar det, men vet ni vad? Jag vill inte vara elak mot er andra som är lediga men för mig är det helt perfekt med dåligt väder den här veckan eftersom jag jobbar. Sen ska det ju tydligen bli fint väder nästa vecka, kan man ha mer tur eller? Jag är ju nämligen ledig då, hela veckan. Så nu får vi bara hoppas att smhi har rätt för en gångs skull.

Ligger faktiskt fortfarande i sängen, vaknade runt halv 10 men har inte orkat gå upp än. Har ju inte direkt några måsten idag innan jobbet så det blir att ligga i sängen och försöka läsa lite mer i boken som snart ska vara utläst.

Sen blir det ju som sagt jobb 14-22 idag igen. Efter det har jag bara natthelgen kvar, dock är ju det 32 timmar som ska jobbas eftersom det är 12-timmarsskift lördag och söndag. Men det funkar för man ju ser ju bara ledigheten man har framför sig. Så nu är Britney nära, ganska nära iallafall.

Ha en bra dag i regnet iallafall. (Tur att det finns gummistövlar och paraply.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0