Britney Spears

Josefine Morelius, 2009-07-14 13:00:33

Det var ett galet bra spektakel igår alltså. shit vad grym hon är den där Britney! Riktigt snygg var hon också, dock hade jag hellre velat se henne blond men sak samma. Det var riktigt mäktigt alltihopa med alla cirkusmänniskor och såklart cirkusprinsessan själv, miss Spears. Kan inte riktigt säga vilken låt som var bäst utan jag tyckte nog hela alltihop var bäst tillsammans. Otroligt påkostad och välgjord konsert, imponerande. Jag är så himla glad att jag köpte biljett alltså, för sjutton vad grymt det var alltså. Fick jag chansen skulle jag lätt se konserten idag igen. Känslan när womanizer spelade var ju oslagbar, hela globen gungade. Ni som ska se henne idag, jag är avundsjuk.

Sen hade jag och Mickis en riktigt rolig bilresa, haha.

Josefine: Motorstopp i rondellen, JAG SKÄMS!
Michaela: HÅLL KÄFTEEEEEEN!

Brittan är min nya favorit nu, haha!

Britneys entré från taket, rätt ballt faktiskt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0