Dagen efter

Josefine Morelius, 2009-07-18 12:49:32
Vart lite utgång igår ändå, inte alls planerat och heller inte planerat att jag skulle bli lite på lyset. Men det blev jag, haha. Men hade en superkul kväll igår iallafall och sen tog man cykeln hem bara. Eller ja, Mickis cyklade och jag satt bakpå mestadels.

Blev ju bjuden på lasagne av Jenny, supergott var det. Så vi satt hemma hos henne och drack vin och snackade om allt mellan himmel och jord. sen drog vi ner på kingen vid halv 10 ungefär och satt där på uteserveringen. Blev en och annan öl som slank ner tydligen. Haha.

Men nu mår man prima, lite hungrig bara. Men pappa skriker något om att jag ska köpa pizza och det låter väl inte alls helt fel.




Kommentarer
Postat av: Jempa

Alltid lika härligt när du&jag är i farten gumman! Tack för en super kväll <3

2009-07-18 @ 14:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0