Fredagsmys

Josefine Morelius, 2009-07-24 14:46:43
Nu är det fredagsmys, om det så är det sista jag gör! Haha, olw-reklamen är ju inte riktigt klok den. Jag skrattar varje gång jag ser den tror jag.

Kom hem från jobbet för ett litet tag sen, nu sitter jag och pluggar det sista som jag har kvar att göra. Så ikväll kommer allt att vara inlämnat och jag kan bara koppla bort hela den där grejen med distansuppgifterna. Ni anar inte hur skönt det kommer kännas. Sen blir det stan en sväng, käka lite och hyra film och sånt där. Lär handla lite grejjer också som är slut, så som läppsyl och så vidare. Ikväll blir det lugnt, jag och syrran ska se Marley och jag och kanske käka lite chips, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0