Goddag lördag

Josefine Morelius, 2009-07-11 16:09:42

Idag är jag segare än någonsin och snart väntar 12 timmars jobb på fabriken. Jag vill inte påstå att jag ser fram emot det specielt mycket. Eller jo lite för det är ett steg närmare måndag då det blir Stockholm och Britney. Blir ju lite dålig uppdatering dessa helger när man jobbar som mest. Det enda man hinner med är ju typ att sova, jobba och äta. Men det är det ju värt för en veckas ledighet sen helt klart.

Men har iallafall hunnit med att slänga i en silvertoning för att jämna ut färgen lite vid hårbotten. Vid benan alltså. Har inte torkat det än så får se hur det ser ut när jag väl gör det. Borde kanske rappa lite då jag ska åka om en timme. Måste klä på mig, sminka mig lite, fixa håret, göra mackor till natten och så vidare. En hel del med andra ord.

Men hoppas ni får en trevlig kväll iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0