Lars Winnerbäck höst 2009

Josefine Morelius, 2009-07-14 13:13:35
Har väntat på att Winnerbäck ska komma med en höstturné och nu är det klart att han ska göra en. Jag är överlycklig och passande nog kommer han att spela i Ejendals arena 4 decmeber och då kommer ju jag förmodligen vara i Leksand också så slipper man åka upp. Inte för att det är speciellt långt, men ändå. Nästa fredag släpps iallafall biljetterna så då ska jag köpa. Underbart jag ska få se Lasse igen.

Lars Winnerbäck - nytt album och höstturné

Turnépremiär bli det i Göteborg på Lisebergshallen den 30 oktober.
21 augusti kommer första singeln "Jag får liksom ingen ordning".
21 september släpps nya albumet "Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0