NOT TGIF

Josefine Morelius, 2009-07-03 09:55:13
Nej det känns inte alls kul att det är fredag idag eftersom jag ska jobba den pissigaste tiden som finns (14-22). Man hinner knappt göra någonting på förmiddagen om man inte kliver upp i tid och hur ofta orkar man det? Nåja, man ska inte klaga den 25e när pengarna kommer in på kontot. Idag lyckades jag iallafall pallra mig upp i tid så jag ska strax åka ner på stan och handla lite vin och såklart fika med fröken J. Vi har så mycket att prata om idag, eller ja hon har mycket att berätta för mig. Jag har kanske lite mindre, haha.

Idag åkte en randing klänning på med bara ben naturligtvis. Det ska ju bli svalare nu så då lär man passa på att köra med barbent så länge som man kan.

Ha en finfin dag och ta hand om er! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0