The day

Josefine Morelius, 2009-07-16 19:23:14
Har inte blivit många knop gjorda idag heller, har dock pluggat litegrann ialafall. Men det är alltid massa annat som lockar mer. Men imorgon ska jag sitta hela dagen för då är jag ensam hemma och kan försöka koncentrera mig lite bättre.

Blev iallafall en eftermiddagsfika med Jempa som kom från Sälen idag. Hon skrattade nästan ihjäl sig när jag berättade om min lilla bravad. Haha, men vem skulle inte skratta liksom jag menar ett träd, hallå ett träd. Men kul var det iallafall. Vi tar väl en sväng med golfen senare ikväll, ett måste nästan.

Nej nu ska jag bänka mig framför soffan och kolla lag-vm.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0