Tisdag

Josefine Morelius, 2009-07-07 15:18:24
Goddag allesammans. Är hemma från jobbet nu och har duschat för ett tag sen så nu ska jag slänga på mig myskläderna och lägga mig och läsa en bok som vi har till uppgift att göra från skolan under sommaren. Har inte alls någon lust med att läsa just nu, dock är boken jävligt intressant. Den heter why we buy, och förklarar typ människans köpbeteende och sånt där. Rätt kul att läsa om hur vi människor agerar när vi handlar, jag kan säga att man verkligen känner igen sig själv.

Ute regnar det som aldrig förr, har regnat hela dagen tror jag!? Var iallafall regn när jag åkte strax efter 5 i morse och det var regn när jag åkte hem vid 2 idag. Så nu blir det lite plugg någon timme och sen ska jag åka in till stan och hyra film. Jag har ju sovmorgon imorgon så då kan man passa på att vara uppe lite längre ikväll och plus att det är riktigt filmväder dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0