Tröttast

Josefine Morelius, 2009-07-30 18:47:33
Herregud vad jag har sovit mycket idag, vaknade vid 1 som jag trodde. Var uppe en sväng och käkade lite mat och sånt där. Men sen har jag bara sovit ännu mer, känns som om att jag sovit hela dagen. Ska iväg och jobba om 2,5 timme, sista natten nu sen är det lite ledigt. Det är så fruktansvärt välbehövligt just nu. Jag är inte helt tipp topp lär jag få säga. Men några dagars ledighet kommer att göra mig susen.

Blev ingen bokning av Thailands-resan idag. Synd det, hade vart skönt och ha det bokat så att man har något att verkligen längta efter. Men vi ska kika lite till innan vi slår till helt enkelt.

Annars leker livet som vanligt, inget nytt skulle jag tro. Så därför ska jag ta mig i kragen och fixa till mig lite istället för att gå runt här hemma och se ut som ett spöke. Haha.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0