Älskade sol

Josefine Morelius, 2009-06-23 11:41:12
Solen skiner och det är knappt ett moln på himlen, hur underbart är inte det liksom. Vädret ska ju tydligen bara bli bättre och bättre dessutom. Dock så jobbar ju  jag idag men har ändå hunnit lapa lite sol nu på förmiddagen. Men imorgon skulle det ju tydligen bli 25 grader och jag jobbar natt imorgon så då har jag hela dagen ledig. Sen jobbar jag en natt till efter det och är sen ledig i fem dagar. Hur passande var inte det då med detta väder!?

Imorgon lär det ju bli ett premiärdopp också här hemma i poolen, men kollade nyss och då var det endast 13 grader och det är lite väl kallt för mig det, haha. Men den kanske värms upp lite till idag så att man kanske kan bada imorgon. Vore riktigt härligt det.


Ser ju väldigt lovande ut detta, helgen kommer bli härlig med andra ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0