Blåslagen

Josefine Morelius, 2009-06-17 06:23:20
Har lyckats med allt och lite till inatt alltså. Haha. Är verkligen helt blåslagen över hela kroppen, fattar inte hur jag lyckas jämt alltså. Var även med om en nära döden upplevelse inatt, det var lite läskigt. Ja tänk då hade jag aldrig skrivit här något mer. Så tur att jag lever alltså, haha.

Nej nu ska jag dra på mig "sovmasken" (heter det så förresten, ni vet en sån där som carrie i SATC använder) och sova riktigt gott fram till det att klockan ringer 11.30 igen. Blir inte många timmars sömn det inte, men vad gör det för nu är jag ju ledig i fem dagar och det ska bli så himla skönt.

Natti natti till mig och godmorgon till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0