Dalarna

Josefine Morelius, 2009-06-05 19:05:52
Så var man hemma i kära Dalarna igen, även fast jag vill bort härifrån så känns det alltid så fruktansvärt skönt att komma hit. Men det är just det, det kan vara en plats för mig dit jag kan komma när jag behöver få ny energi. Dalarna kommer ju alltid vara speciellt för mig och jag vet att jag kommer komma tillbaka hit någon gång när tiden känns rätt. Men just nu vill jag testa vingarna någon annanstans.

Men som sagt helgen ska spenderas här hemma i Avesta och det ska bli riktigt skönt. För jag behöver ladda om batterierna litegrann och bara ta det lugnt helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Jempi

Jag håller fullständigt med dig Min Pärla :)

2009-06-05 @ 19:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0