Gråa dagar

Josefine Morelius, 2009-06-02 09:19:33
Efter en helt underbar helg med massa sol och värme kom nu en grå dag. Det känns riktigt trist när man kollar ut genom fönstret. Men men, det får gå ändå.

Jag hade iallafall världens bästa helg i Avesta med dem bästa människorna. Veckan i Leksand var även den helt underbar. Hoppas jag kan få lite bilder både från helgen och veckan som jag kan slänga upp här. Är ju lite dålig på att knäppa kort själv, haha. Idag börjar jag känna mig som mig själv igen iallafall, var nog tack vare att jag gick och la mig klockan 10 igår och sov till 8 idag. Har ju druckit alkohol fem dagar den här veckan vilket känns lite sådär för kroppen. Men har ju haft jävligt kul så det spelar ingen roll. Men nu blir det lugnt, fram till midsommar iallafall. Haha.

Är ju dessutom tillbaka i Stockholm igen och det känns riktigt bra. Ska strax hoppa in i duschen och sen gå till jobbet. Efter jobb ska jag åka in till Karlaplan och möta Jenny för vi ska hälsa på Malin på hennes jobb. Blir en bra dag, tror jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet inte vad det är, men du har förmågan att göra mig glad var eviga dag! jag saknar dig redan min vän <3

2009-06-02 @ 23:18:30
Postat av: Anonym

sara som skrev (A)

2009-06-02 @ 23:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0