Herregud

Josefine Morelius, 2009-06-13 15:17:03
Jag vaklnade klockan 12 idag, hallå klockan 12! Det har inte hänt på månader alltså. Fick verkligen panik när jag kollade på klockan och såg att den var 12. Men var i och för sig vaken rätt länge igår så det var kanske inte så konstigt att jag vaknade så pass sent.

Idag ska jag packa upp alla mina väskor och sen rensa bland kläder och skor. Alltid skönt att få bort massa som man inte använder. Brukar alltid plocka ihop en kasse eller två som jag ger till Jenny och syrran så får dem ta vad dem vill ha. Bättre att kläderna och skorna kommer till använding än att man ska kasta bort dem tycker jag.

Sen till kvällen får vi se vad det blir, har lite planer men som sagt så får vi se vilket jag väljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0