Krångel till tusen

Josefine Morelius, 2009-06-15 13:56:50
Så var det måndag igen och jag har hunnit med massvis och klockan är bara två, härligt. Åkte in till stan i morse, på reservtank och skulle tanka innan frissan. Som ni vet krånglar mitt kort men tänkte att det kanske skulle funka. Icke sa Nicke det gjorde det inte. Åkte in till plushuset och provade ta ut pengar, funkade inte där heller. Skulle till frissan om mindre än en halvtimme så fick lite smått panik för jag kunde ju inte betala på frissan då heller med andra ord. Ringde syrran och frågade om jag kunde låna hennes kort och såklart på vägen ut träffar jag på en "bekant" som pratade på så in i helvete ursäkta ordvalet men han gjorde verkligen det om älgar och gud vet vad. Hade ju verkligen inte tid med detta, haha. Men kom iväg till slut så då var det bara in sätta på datorn föra över pengar till systers konto och åka förbi henne och hämta det. Körde ju också på reservtank så var livrädd för soppatorsk men jag klarade mig hela vägen in till stan igen och kunde även betala frissan också. Haha vilken morgon alltså, stressat som aldrig förr. Måste verkligen ha mitt kort nu alltså, man klarar ju sig inte annars. kan liksom inte ens ta ut pengar, då är det illa. Men förhoppningsvis borde det komma imorgon eller på onsdag.

Nu ska jag lägga mig i sängen och glo på en film, kanske försöka sova lite. Ska ju som sagt ut och jobba natt inatt, blir spännande.

Ha en fin dag, sorry för ett långt inlägg men hoppas ni orkade läsa allt. Haha. Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: brallsson

hahahahahahhaha, ja jag sa till sara, den ser lite väl rak ut och lite risig runt om, hahaha!



sara vår stjärna<3

2009-06-15 @ 14:01:36
URL: http://lasalltpagotlandska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0