Last day

Josefine Morelius, 2009-06-12 00:40:59
Min sista dag i Stockholm var ju idag, eller ja sista och sista är det väl inte men ja ni fattar. Så då slog Jenny till på stort och bjöd på jordgubbar, choklad och vin. Tack stumpan du är ju en riktig pingla du. Hade även köpt en present till fröken som hon fick idag. Vi drog i oss ett varsitt glas och sen åkte vi ut till Gubbängen för vi skulle kolla på speedway och jag ville träffa Nisse som var där. Dock kom vi lite sent, haha så vi hann väl se kanske 5 heat. Men det var kul ändå. Träffade ju även Robin där, sötaste Robin alltså. Jag skulle dö för hans dialekt alltså, härligaste som finns. Fick lite blommor av han dessutom, himlans snällt. Dem står så fint hemma på Jennys bord nu. När vi kom hem igen tände vi ljus och drack upp sista vinet och lyssna på massa bra musik. Underbart.  Nej men det har varit en bra dag, och jag kommer sakna goa lägan alltså. Men kommer säkerligen hit snart igen.

Myspys innan speedway


Tjusiga blommorna jag fick av Robin, söten


The one and only. (Ett bevis på att Jempa varit på speedway, haha)


Rätt rutten bana faktiskt, haha


Sen kvällsmys med den bästa. Jordgubbar, choklad och vin igen. Plus fina blommor som jag nu skänkt vidare till Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0