Nattjobb avklarat

Josefine Morelius, 2009-06-16 06:34:59

Jag hade verkligen glömt bort hur drygt det är att jobba natt, jag är helt slut. Men det tar ju sitt lilla tag att vänja sig igen med dessa nätter. Hade en väldgt lugn natt iallafall, fram till dess att jag drog nitlotten att få städa förtorken. För er som säkerligen inte har en jäkla aning om vad en förtork är så skit samma. Man kan säga såhär att det är ungefär som en bastu där inne, om inte ännu varmare. Så där fick jag hålla till och städa upp alla gammal kartong som fastnat, och det var inte lite det kan jag säga. Var svettig när jag var klar iallafall det är ett som är säkert, haha. Nej men usch nu blir det bara massa strunt här. Det var iallafall kul att komma tillbaka och få tjäna lite pengar igen.

Nu ligger jag i sängen och det värsta med sommaren är att det är så sjukt ljust när man ska sova eftersom jag har vita persienner. Det går verkligen inte. Så jag har hängt upp massa mörka påslakan över fönstret så nu är det mörkt här inne. Så därför tänker jag avsluta nu och säga godnatt. Ni går säkert upp nu snart och jag går och lägger mig. Så godnatt, vi hörs senare idag när jag vaknat till liv.


Min provosoriska rullgardin

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi anländer till Sandviken på Måndag eller Tisdag :) Sen måste vi styra i hop något baby :) PUSS!

2009-06-16 @ 11:11:13
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0