Sjung om studentens...

Josefine Morelius, 2009-06-04 18:04:41
Det är med blandade känslor man tänker tillbaka på sin egen student nu när det är studenttider här i Sverige. Ser alla glada tjejer och killar som springer runt med sina vita mössor och tjoar glatt för detta är nog deras lyckligaste dag. Det var iallafall min lyckligaste dag. Men en smula avundsjuka sprider sig definitivt i min kropp men samtidigt en enorm glädje för man vet ju precis hur dem känner nu. Men det som känns mest är ju att man inte kommer att få uppleva denna härliga dag igen, det gör mig avundsjuk på alla er som nu ska ta studenten. Fan ta verkligen vara på studentdagen, det är lätt den bästa ni kommer vara med om.

Min studentvecka, den kommer jag aldrig glömma. Hp3b, min älskade klass. Puss på er.


Känslan här är obeskrivlig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0