Söta lilla rara och underbara Sara

Josefine Morelius, 2009-06-28 16:10:27
Kan ni förstå hur glad man blir av att vakna och upp och sen läsa detta sms. Då får man bara känslan att det kommer bli en helt underbar dag. Jag blev så rörd när jag läste det här så det är lätt värt att lägga ut det här på bloggen. Finare ord än såhär kan man inte få av sin vän. ♥

- Jag saknar den personen som konstant får mig att le, som bygger upp min positiva inställning till allt. Du som jag vill ha med mig hela livet. Du just du som är en vän jag saknat men som jag äntligen träffat. Jag vill att du förstår hur viktig du är för mig och hur nära du kommit mig. Jag kan helt ärligt säga till dig att jag älskar dig. Du är en av dom finaste vännerna jag har. Du och jag.

Tack Sara, för mig är du guld och jag är dig evigt tacksam för att du alltid finns och ställer upp för mig. Du är en pärla!

Kommentarer
Postat av: sara

alltid alltid :) ses snart :***

2009-07-01 @ 00:15:55
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0