Tågresa

Josefine Morelius, 2009-06-12 17:05:47

Nu sitter jag på tåget igen, blickar ut över ett regningt Sverige. Usch tycker så synd om alla studenter idag. Men jag tror kanske inte att lite regn kan förstöra den lyckligaste dagen i deras liv. Eller vad tror ni?

Var faktiskt rätt jobbigt att säga hejdå till Jenny, som nu varit min kombo i över en månad. Jag är henne så evigt tacksam för att jag har fått bo hos henne under den här tiden. Hon är helt jävla underbar. Kan inte beskriva med ord egentligen hur bra hon är.

Tack för allt Jenny, lita på att jag kommer tillbaka snart igen. Saknar redan min halva av sängen. ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Meen åh gud nu sitter jag ju här i soffa och gråter!<3 Kommer verkligen att sakna dig med här hemma gumman!! Känns redan jättetomt utan dig. tur att vi ses på onsdag igen :) Älskar dig!!

2009-06-12 @ 17:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0