Vilken härlig dag

Josefine Morelius, 2009-06-17 17:12:15
Klockan ringde halv 12 och kvart i tvingade jag mig upp. Kände att jag hade verkligen kunnat sova ett par timmar till, men nu blev det bara 5 timmar så kommer nog slockna rätt tidigt ikväll. Men jag åkte iallafall ner på stan och bjöd syster på lunch, mycket trevligt. Sprang in på systemet också som jag skulle.

När jag kom hem igen bytte jag om och gick över till syster för vi skulle ju ut och gå med Havanna och Alice. Gick upp till dalahästen och köpte mjukglass. Var skönt att få röra lite på sig iallafall.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen åka ut till Brovallen och kika lite speedway. Premiär för mig på Brovallen i år då.


Kommentarer
Postat av: Madelene

en helt uuuunderbar lunch! tack så hjärtligt!

2009-06-18 @ 23:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0