Bloggen 1 år

Josefine Morelius, 2009-03-16 19:19:04
Idag fyller den här bloggen ett år så grattis till den. Ganska sjukt att det har gått ett år sen jag skrev första inlägget här i bloggen. Jag minns det ju fan som igår. Jag tycker ändå att det är ganska kul att jag hållt bloggen i liv iallafall. Vet inte vilka som läser eller om någon ens tycker det är kul att läsa. Men det här har blivit som en liten hobby för mig och det är alltid skönt att kunna skriva av sig någonstans och även dela med sig till andra som läser. Så jag fortsätter väl ett tag till så länge som jag tycker det är roligt iallafall.

Kommentarer
Postat av: kristina

jag läser och jag gillar´t :) grattis bloggen och grattis på dig i förskott också!

2009-03-17 @ 23:04:42
URL: http://kilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0