Godkväll bloggen

Josefine Morelius, 2009-03-05 23:31:49
Dagen har sett ut som följande, inköp i morse klockan nio fram till fyra. Började må dålig igen efter lunch men höll ut så jag var med på hela letionen iallafall. Skulle ha varit på ambassadörs-utbildningen sen men pallade inte med det så jag gick hem proppade i mig alvedon och sov lite. Har varit lite upp och ner med mig senaste dagarna. Jag hoppas på att vara helt frisk imorgon, för det är ändå fredag. Ska faktiskt åka hem till Avesta imorgon, jag vet att jag inte skulle åka hem på ett tag men nu blev det så ändå. Och jag tycker att det ska bli jätteskönt att komma hem, speciellt nu när jag är lite krasslig. Har ju även en del planer inför helgen som ska bli riktigt roliga.

Åker iallafall med Josefin hem till Avesta imorgon. Vi ska på studiebesök vid halv elva imorgon så vi får se när vi åker sen. Vi sa iallafall att vi skulle försöka komma iväg lite tidigare. Så vi får hoppas på det.

 Nu ska jag nog ta och sova, har ju sovmorgon imorgon iochförsig. Men lika bra att sova ändå.

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Jennie



Hej Hej!



Vill du att fler besöker din sida för att läsa

just det Du skriver?

Jag menar, ingen blogg utan besökare ;)

Inne hos mig finns en bra guide om hur du på nolltid skaffar fler läsare! Kolla under:

" Jennie Tipsar " :)



/Jennie - Diva -

2009-03-06 @ 15:12:56
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0