Godkväll torsdag

Josefine Morelius, 2009-03-12 22:51:43
Full rulle hela dagen som vanligt. Hade inköp mellan 09-16, jag är lite förvirrad nu men det lägger sig nog med tiden. Det är mycket man ska lära sig minsann. Men det är bara att suga åt sig av all information man kan få. Det är ju då man lär sig. När jag kom hem var det tvättstugan som gällde så det blev en hel del spring fram och tillbaka. Lagade lite pannkakor till mig och Michaela senare och passade även på att städa upp lite här hemma. Nu är det rent och fräscht igen.

Senare kom Sara över och vi plockade ut lite kläder som vi ska använda oss av imorgon eftersom vi ska skylta hela   dagen. Fixar bild på det såklart så att ni får se mästerverket.

Nu har jag nyss duschat och ska lägga mig och läsa min glamour som jag fortfarande inte hunnit läsa. Nej men godnatt på er och sorry för den dåliga uppdateringen. Men imorgon är det fredag och helg, underbart.

Puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0