Godmorgon lördag

Josefine Morelius, 2009-03-14 09:51:00
Vaknade rätt tidigt som vanligt, det gör jag alltid nu för tiden. Att sova till elva som jag kunde göra förut är en omöjlighet för mig nu. Man börjar ju bli gammal helt enkelt. Snart hela 21 år. Idag ska jag ut och gå eller springa har inte bestämt mig än, kilar nog förbi solstället också så jag kan sola en sväng. Sen ska jag även hinna med att plugga lite marknadsföring och lite annat som är behövligt.

Ikväll blir det schlager-fest men jag kör nyktert såklart. Ska bli så skönt att vakna upp imorgon och vara pigg. Kan man gå ut och träna och bara må bra hela dagen istället för att ligga i soffan och dega.

Nej men nu vet ni på ett ungefär vad jag ska hitta på under dagen. Så ha en bra dag ni med så hörs vi.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0