Hinner inte med

Josefine Morelius, 2009-03-25 23:45:30
Jag hinner inte med att uppdatera här i bloggen nu om dagarna. Fullt upp hela tiden. I morse blev det betala räkningar och fixa och dona. Drog till skolan, fick utbrott på skrivaren ett antal gånger. Blev dock bästis med datanissen i slutändan. Stackarn säger jag, haha. Fick stå ut med mina bekymmer ett bra tag. Haha. Sen blev det möte med sommarland, efter det möte med marknadsföringsgruppen. Kom hem, började skriva projektplan och en massa annat. Ska hålla tal inför klassen imorgon så har förberett inför det. Har storstädat eftersom vi får besök i helgen. Ja ni märker ju, jag går ju på 110 % just nu. Ingen tid att förspilla här inte.

Nej fyfan det här var nog det tråkigaste inlägg jag skrivit någonsin. Men det är såhär det är att vara Josefine Morelius just nu. Det får ni leva med.

Äh godnatt på er istället, skriver ju bara massa strunt här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0