Hon är den bästa

Josefine Morelius, 2009-03-21 15:08:31
Blev ju som sagt fika på stan idag med Jenny. Alltid 1000 saker att snacka om så fort vi ses. Sen gick vi en sväng på stan, jag fyndade lite på H&M. Blev hudlotion, nagellack och en ögonskugga. Hittade äntligen ett turkost nagellack som jag letat efter. Skitsnygg blev det. Efter stan åkte vi hem till Jenny och där fick jag lite presenter, eller lite och lite var det ju verkligen inte. Hon är så himla go den där tjejen. Fick iallafall, manikyr, helkroppsmassage, fixa bryn, randigt linne, smink från I.d och massa produkter från Decleor. Jag blev så himla glad alltså, hon är en pärla min Jenny. ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gosan det är du som är bäst & du förtjänar det allra bästa såklart :) Kärlek till dig!

2009-03-22 @ 18:31:19
URL: http://jempaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0