Internetkrångel

Josefine Morelius, 2009-03-10 19:18:10
Min internet har krånglat sen jag kom hem, jag blev galen och stängde av skiten. Men nu funkar det prima ballerina igen. Hade marknadsföring hela dagen i skolan idag och efter det åkte vi ner till siljan, käkade och haded möte angående mässan i Örebro som vi ska på 24/3. Gick jättebra och vi kommer ha så himla kul känner jag. Bra grupp helt enkelt. Nu sitter jag hemma och pluggar litegrann, föreberder inför imorgon då vi ska fixa klart med butiken.

Klockan 8 blir det ju såklart den rätte för Rosing, det måste man ju bara se. Blir nog en tidig kväll känner jag för fan vad trött jag är.

Nej nu ska jag plugga klart, sen kvällsmat och teve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0