Måndag

Josefine Morelius, 2009-03-30 18:31:24
Tröttare än vad jag var i morse, det har jag inte varit på länge kan jag säga. Jag behöver fan två dagar att återhämta mig efter en utekväll, så man blir människa igen. Men det var bara att studsa upp i morse för nio skulle jag vara i skolan och ha möte och jobba med sommarland. Hade även mitt tal idag inför lärarna och det gick jättebra så jag är riktigt nöjd. Äntligen en sak att bocka av från att göra-listan den här veckan. Vi jobbade iallafall med sommarland hela dagen och är nu nästan klara iallafall. På torsdag har vi redovisning så lär väl fixa klart det innan dess iallafall. Efter skolan blev det projektmöte nummer två, marknadsföringen. Gick väl sådär med tanke på att det bara var jag och Madde där. Resten av gruppen vart var ni?

Imorgon har vi dessutom nivåkontroll i marknadsföring så jag borde verkligen plugga på det. Men jag är så himla seg just nu. Men snart så ska jag ta tag i det och få någonting gjort. Så länge lockar msn och facebook mer, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0