Min födelsedag

Josefine Morelius, 2009-03-18 15:09:35
Vaknade i morse och gick upp för att duscha och såg då att Michaela hade skrivit en jättefin grattis-lapp åt mig. Så himla sött var det. Dessutom skiner solen här idag vilket är helt underbart. Men iallafall sen så åkte jag och Sara till skolan, mötte upp Madde och käkade lite frukost. Vi gjorde klart arbetena som ska vara klara tills imorgon och på fredag. Efter det åkte vi hem och när jag kom in så stog dem bästa tjejerna och sjöng och hade fixat jättefint här hemma. Har man inte världens bästa människor runt omkring sig här i Leksand då!? Hade även fått ett kort av kära familjen. Underbara är ni allihopa! Bättre födelsedag kan man inte få. Men fredag blir det kalas hemma i Avesta, det längtar jag till. ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0