Mitt i Beck

Josefine Morelius, 2009-03-15 22:02:22
Är långpaus i Beck nu så då kan jag passa på att blogga lite. Det har varit världens härligaste väder idag, massvis med sol. Solgalsögonen åkte på när vi var ute och gick idag. Man bara känner hur vårkänslorna börjar komma. Jag älskar att se när vägarna börjar bli bara igen och man ser istapparna börja droppa från taken. Då känner man verkligen att det börjar bli vår igen. Jag längtar verkligen. Gör inte ni?

Imorgon har jag personlig kommunikation för första gången, ska bli spännande och se vad det är för något. Sen får vi se vad som händer under dagen. Träning måste försöka klämmas in, dessutom lite marknadsföringspluggande.

Nej nu ska jag krypa ner under täcket i soffan igen och kika lite nyheter innan Beck drar igång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0