Ändrade planer

Josefine Morelius, 2009-05-19 16:42:52
Jag sa ju tidigare att jag skulle ha klänningen från Rare fashion på avslutningsfesten. Men när jag provade den tyckte jag den var lite för uppklädd för att ha då så jag ska ju naturligtvis ha den på midsommar såklart. Känns mer som en midsommarklänning helt klart. Så nu har jag idag inhandlat en ny outfit som är väldigt somrig vilket är passande men den är dock mindre uppklädd. Så det fick bli en söt kjol och en vit body från Bik bok. Var även tvungen att köpa nya strumpbyxor från H&M också, det är dem bästa. Men body iallafall är verkligen perfekt att ha under kjol med hög midja. Man slipper liksom massa knöl och sånt där. Till denna outfit blir det såklart dem nya pumpsen från din sko.





Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

nej vad kul att höra :D

vart jobbar du då? hehe! tyvärr så får inte jag fixa frisyrer på andra osv utan får bara ta över kunder som färgat sig genom att schamponera/föna/styla :/



kram:)

2009-05-19 @ 18:08:09
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: kristina

fan va snyggt, du kommer se grym ut ju :)

2009-05-24 @ 11:25:29
URL: http://kilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0