Beröm

Josefine Morelius, 2009-05-20 16:42:48

Shit jag är så himla glad idag, har fått så galet mycket beröm av Maja. Höll på att göra om en avdelning igår som Maja ej hann se igår så idag när jag kom var det första hon sa: Du är så fantastiskt duktig Josefine. Jag blev så glad alltså. Hon sa att jag borde bli dekoratör istället, haha. Ibland kan jag känna att jag faktiskt hellre hade velat gå dekoratör. Jag älskar ju att hålla på med sånt där, och sen när man får höra såna positiva saker dessutom. Maja sa även att du har verkligen ett öga för sånt där som ingen annan har, ta vara på det.

Jadu, detta gjorde ju inte saken lättare inför framtiden. Jag ångrar ju inte att jag går på handelsurbildningen för jag vill ju ha det också. Men just dekoratörsbiten vill jag ju så gärna också ha med mig. Fatta vilka möjligheter det ger mig. Jag är lite småsugen på att söka deko-utbildningen på folkhögskolan sen. Ja vi får se hur det blir med det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-21 @ 18:42:49
URL: http://.blogg.se/
Postat av: Michaela

Vad kul att det går bra :) Bra Jobbat!

2009-05-21 @ 18:44:23
URL: http://michaelaowetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0