Borde sova

Josefine Morelius, 2009-05-24 22:53:36
Men jag har ingen lust med det ju. Ska ju upp ritkigt tidigt imorgon för att åka till Leksand så borde ju verkligen lägga mig. Men framförallt packa klart, herregud vad seg jag är. Jag kan inte ens packa heller, har typ tagit med kläder för en månad och vi ska vara där i fyra dagar. Haha! Men man vill ju ha lite valmöjligheter när det gäller kläder och skor som sagt.

Nej packa klart sen lägga sig i sängen och glo på teve en sväng innan det blir godnatt.

Kommentarer
Postat av: kristina

haha, jag kan tänka mig hur mkt skor o kläder du vill ha att välja mellan, du är så söt :)



och tack för kommentaren i min blogg! Klart jag kommenterar i din blogg, gillar den skarpt ska du veta! förresten är det du som kan vara snäll och söt :)

2009-05-25 @ 01:06:25
URL: http://kilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0