Godmorgon måndag

Josefine Morelius, 2009-05-18 09:10:40
Så var det redan måndag igen, den här helgen har gått lite för fort tycker jag. Men men, det kommer flera som tur är. Sitter på tåget tillbaka till Stockholm nu igen. Så jag börjar jobba på polarn vid elva idag. Usch jag är så himla trött, ville inte alls gå upp i morse. Men har inte fått sova ut speciellt mycket den här helgen tyvärr. I lördags hoppade man ju upp vid fem och igår vaknade jag vid halv åtta ungefär och kunde absolut inte somna om. Blev inte så mycket sömn inatt heller dessvärre, har legat och tänkt på 200000 saker, som man absolut inte ska göra när man ska sova.

Men jaha, nej nu vet jag inte vad jag ska hitta på och skriva mer så nu ska jag luta mig tillbaka och lyssna på massa bra musik resten av vägen.

Ha en bra dag, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0