Lång men dock väldigt rolig dag i Leksand

Josefine Morelius, 2009-05-16 18:17:18
Gick ju upp vid fem i morse och åkte sen till Leksand efter sex eftersom jag skulle vara med och hjälpa till på möjligheternas dag. Det har varit en jätterolig dag, men väldigt lång. Jag är supertrött nu alltså. Men det var jättekul att träffa massa nytt folk och allt sånt där. Kommer nog komma bra ettor till hösten, för det fanns ju en del guldkorn av dem som var där idag.

Syrran var ju också där, men hon sökte en av distansarna. Jag hoppas verkligen att hon kommer in, det vore kul.

Nu ska jag slappa i sängen en stund, är helt slut av allt bilkörande också. Blä. Lär ju ladda upp inför eurovision, go Malena. Ska öva lite mer på texten också, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0