Ny vecka

Josefine Morelius, 2009-05-04 15:21:12
Så var det måndag igen och jag har börjat lite med mitt projekt som jag ska göra efter lian. Men sen kom min sjuka lilla Jenny hem efter att hon hade varit i skolan och vänt. Stackarn. Jag hoppade då iallafall in i duschen och sen gick vi till globen och käkade lunch och tog en liten fika. Snackade massa skit om alltid, haha.

Sen blev det en liten shoppingrunda, dock handlade ingen av oss något. Det fick bata bli mat och sånt där roligt istället. Nu ligger jag hemma i soffan och såg att det var repris på gossip girl. Åh jag måste se det igen, jag måste se när Nate och Blair hånglar med varandra där i slutet. Det gör mig så lycklig. Haha, världens töntigaste Josefine, det är jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0