På tåget igen

Josefine Morelius, 2009-05-21 16:02:37
Så sitter man på tåget igen, har nog aldrig åkt så mycket tåg som jag gjort senaste tiden. Men det är rätt mysigt, fast ändå rätt segt. Är framme i Avesta kvart över fem idag och då kommer såklart min kära far och hämtar mig. Hoppas han har lite mat till mig där hemma, har endast ätit lite pannkaka idag så jag är riktigt hungrig redan nu.

När jag kommer hem ska jag gå hem till Jessica en sväng, mamma och Madelene är där nämligen. Men förmodligen så sover Havanna så får nog inte träffa henne idag, trist det.

Dagen på polarn gick bra, men shit vad lugnt det var. Fan inte en kotte i butiken knappt. Haha. Men jag höll mest på och pysslade med min pyamasavdelning. Blev riktigt snyggt faktiskt till slut. Men det var inte det lättaste kan jag ju säga. Tur man är så jävla bra på sånt där då, haha. Skryta bör man göra ibland, så länge det inte går en över huvudet.

Nej nu blir det Lasse i lurarna så vi hörs senare.

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0