She's the one

Josefine Morelius, 2009-05-22 23:38:21
Ja det är hon, min Jenny. Vad fan vore livet utan dig? Jävligt bittert skulle jag vilja säga. Finns ingen jag kan garva så mycket med som dig, finns ingen som jag har så kul med som dig, finns ingen som förstår sig på mig bättre än du. Vi tänker samma, vi är som samma person fast ändå olika. Haha.

När vi var in och hälsade på söta Therese idag sa hon bara, blir ni aldrig trötta på varandra!? Vi skrattade och sa nej det blir vi inte. Det är vänskap det gott folk.

Jag längtar så galet mycket till nästa helg då det blir party med Jempa plus alla andra godbitar all weekend long. Shit alltså det kommer bli så kul.

Ja men hon är verkligen the one för mig.

Puss på min fina Jenny ♥

Kommentarer
Postat av: Jempa

Åh gud nu börja jag ju gråta!! <3

Vad fint skrivet gumman, och jag säger precis detsamma om dig älsklingsgumman:)

2009-05-23 @ 14:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0