Svampen

Josefine Morelius, 2009-05-03 11:32:58
Oj oj vilken galen kväll det blev. Jag var typ segast i stan, men sen tog jag mig i kragen och hoppade in i duschen och efter det vet jag inte vad som hände med mig. Kanske var det för att det stog ett glas vin och jordgubbar och väntade på mig. Ja så måste det ha vart. Detta jävla vin alltså, det kanske kommer bli min död, haha.

Vi åkte in till medborgarplatsen två glas senare och hittade på ett bord där det såklart beställdes in mer vin. Snackades hej vilt om både det ena och det andra. Det var då våra nya nicknames föddes, svampen, bluetooth och sunshine. Ni får själva gissa vem namnen tillhör, haha.

När det var dags att åka hem var man ju såklart hungrigast i stan istället och då var ju donken ett bra alternativ naturligtvis. Blev ju cheese-b utan gurka och lök. Ivrig som man var så skrek jag halåååååå över hela donken. Till svar fick jag: Jaja, det kommer.

Åh herregud alltså, vilken kväll det blev, sen somnade jag som en stock. Eller nej, det var en kattjävel som höll mig vaken ett bra tag. Men sen så, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0