Vardagen

Josefine Morelius, 2009-05-07 13:21:37
Vad tråkigt det är att vara hemma och vara sjuk. Som tur är kom Mickis hit och gjorde mig lite sällskap så jag slipper ligga här själv och dega. Har iallafall hunnit med att prata med Maja på polarn o pyret och bestämt lite hur vi ska göra här framöver. Sen tog jag mig även tid att ringa frissan och boka tid, så nu ska jag bli riktigt långhårig. Åh vad jag längtar! Haha.

Mickis sprang bort till globen och köpte lunch till henne, undrar om hon kommer snart!? Själv har jag inte kunnat äta ordentligt senaste dagarna då jag inte alls har varit hungrig. Skumt. Men imorgon ska jag och Jempen fan käka tacos så då ska jag banne mig vara hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0