Falun med Sara

Josefine Morelius, 2009-11-06 16:55:13
Var ju som sagt i Falun idag med min älskade Sara, min inspirationskälla och mitt energiknippe. Hon är för jävla bra den där bruden alltså. Men i vilket fall så har vi vart in i alla butiker i hela Bergströms galleria idag och presenterat oss och pratat om vårat projekt. Vi har mötts att så otroligt mycket positivitet idag så man tror inte att det är sant alltså. Människor är underbara alltså. Sen kanske det även hade lite med min och Saras charm att göra också, vad vet jag. Haha!

Nej men tack för en kanondag idag Sara, och bra jobbat!

Kommentarer
Postat av: sara

tack själv för en kanon bra dag vännen. jag tror att vi kommer få till detta projekt riktigt bra. För vi tillsammans gör allt oslagbart! tack för att du finns och för att du är en sån himla fin vän <3 Du ger mig så mycket energi & positivitet. <3 <3

2009-11-07 @ 19:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0