Fashionshow

Josefine Morelius, 2009-11-27 18:28:38
Ursäkta det dåliga bloggandet från min sida men jag har verkligen inte hunnit alltså. Har varit så fullt upp med att fixa lokalen inför modevisningen så det har verkligen inte funnits tid för det. Men nu är allt nästan helt klart, catwalken är byggd, fönster putsade, golv städade och tygerna upphängda. Lägger upp lite bilder så får ni se. Det är endast en svart vägg som saknas sen är allt på plats. Två hektiska dagar men jag och Sara har haft riktigt kul. På söndag kör vi.
 


Jag med skruvdragaren i högsta hugg och såklart en cola zero i den andra, haha



Catwalken blev till slut klar, och snälla Blomsterriket lånar ut blommor till oss


Från en annan vinkel, där syns även tygerna som vi skärmat av lokalen med också


Det är alltså där den där öppningen är som den svarta bakgrunden sen ska täcka, kommer bli snyggt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0