Fredag älskade fredag

Josefine Morelius, 2009-11-20 11:54:02

Idag fick jag och Sara en välförjänt sovmorgon som absolut inte satt fel. Sen när man vaknade upp och kände den där fredagskänslan blev man ju genast på ett superhumör. Jag bara älskar fredagar, tycker dock att alla dagar i veckan har sin charm men just fredagar är det något speciellt med. Det bara är så. Vi ska iallafall strax åka till skolan och jobba lite, har lite smågrejjer att göra idag bara och sen åker Sara till bandyland igen. Jag bli kvar i knäckebröds/hockeyland den här helgen också. Men som tur är har jag ju Michaela här. Annars hade det nog blivit aningen tråkigt. Haha!

Nej dags att göra sig klar för skolan så ha en bra dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0