Goddagens

Josefine Morelius, 2009-11-04 10:35:08
Som ni kanske märker har vi inte allt för mycket att göra med projektet nu, skulle egentligen ha åkt till Falun idag men det blev flyttat tills på fredag. Så jag passar iallafall på att ta en lång sovmorgon dem dagar jag kan. Nu ska jag strax kliva upp ur sängen, slänga på mig underställ och träningskläder för att sen äta och frukost och läsa tidningen och efter det gå ut på en långpromenad. Lär ju hålla igång med träningen på något vis iallafall.

Var ju dock på spinning här i Avesta i måndags, och det var ju nästan en nära döden upplevelse kan jag säga. Shit vad hon körde på alltså och jag är glad att jag överlevde. Haha! Var bara tvungen att påpeka det, haha.

Nä frukost/brunch-dags nu!

Ha en fin dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0