Helgen

Josefine Morelius, 2009-11-22 09:44:56
Ja som sagt så kan jag ju vara lite dålig på att uppdatera på helgerna så därför tänkte jag skriva ihop ett riktigt detaljerat inlägg om min helg, haha.

Fredag, jobbade med projektet en liten stund på förmiddagen som sagt tills Sara åkte hem. Efter det vart det mest lite chill i skolan tills jag och Michaela drog ner till Noret och handlade lite vin och grejjade. Var in på spara och slösa en sväng där Mickis gick lös på allt kan man säga. Ett bildbevis kommer längre ner. Såklart stod ju träning på schemat så åkte hem snabbt och käkade lite och gick sedan till gymet och körde ett pass. Skyndade mig hem och duschade och käkade. Korkade sedan upp ett glas vin som jag drack medans jag gjorde mig i ordning. Vid kvart i 7 gick jag till arenan och mötte Mickis där, vi skulle kolla på Oskarshamn mot Leksand på storbild. Leksand vann med 0-2 iallafall. Beställde in en Heineken i början av matchen och sen kom det in en ny så fort den var slut av någon konstig anledning. Haha! Vid 9-tiden kom iallafall Cattis och gjorde oss sällskap. Så vi satt där och tjötade tills dem stängde ungefär. Aningen runda under fötterna var vi iallafall. Så vi gick hem till mig och hämtade mitt vin och cyklade sedan hem till Mickis och fortsatte där. Dock så blev det inte så långvarigt eftersom grannen inte gillade att vi poppade musik och sjöng med till Leksands-låten med Astral doors det högsta vi kunde. Så efter att hon sagt att vi skulle va lite tysta bestämde vi oss för att dra hem till Cattis och Kenny istället. Där blev det lite guitar hero och chips. Vid halv 5 insåg vi kanske att det var dags att åka hem så jag följde med Mickis hem och intog hennes säng och där sov jag som en jävla stock tills jag vaknade. Galet rolig kväll blev det iallafall så tack för det brudar.

Lördag, vaknade upp av att Mickis snackade i telefon men lyckades somna om som tur var. Sen vaknade jag vid 10 igen tror jag och skrek ut att jag var så himla trött och att detta inte var okej. Mickis skrattade mest. Pallrade mig upp till slut och då cyklade jag hem och Mickis vidare till hemköp för hon skulle köpa frukost till henne och juice till mig. Sen kom hon förbi och vi käkade massa frukost och sådär. Vid 2 mötte vi Cattis och Kenny igen och då blev det pizza-käk på amore. Smarrigt var det. Sen vart det hem och sova lite middag och till kvällen blev det bara lugnt med tacos och robinson hos Michaela. Åkte hem rätt tidigt och sov blev dock väckt vid 2-tiden av fulla grabbar som kom och störde min skönhetssömn. Men men det är bara att bita ihop som sagt jag var ju ändå uppe vid halv 7 i morse så eloge till mig.

Ja det var min helg då kan man säga, har en helt fantastisk video som jag skulle vilja lägga upp här men jag tror att huvudpersonen i videon inte är okej med den saken. Haha. Men jag bjuder iallafall på en bild från helgen där Michaela extraknäcker som Gunvald Larsson, fast då med grön rock. Varsågoda:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0